Pizzeria Vanessa

Pizzeria Vanessa - Table reservation

Av. De Cap Roig, 46, 43895 Cap Roig, Tarragona, l'Ampolla, Spain Reservation
3 /5
439 Reviews

"Buena pizzeria en la zona donde pasar una velada agradable en familia"

Details

Phone: +34623354174

Address: Av. De Cap Roig, 46, 43895 Cap Roig, Tarragona, l'Ampolla, Spain

Reservation, Booking

City: l'Ampolla

Opening hours

Unfortunately, the opening hours are not available at the moment.

Statistics

Dishes: 0

Categories: 4

Reviews: 439


Address

Show Map

Reviews

NOÉ

5/5

Hemos ido varias en los últimos años. Posiblemente sonará absurdo pero es uno de los mejores entrecots a la pimienta que recuerdo. Precio muy competitivo, servicio amable y bastante ágil, cocina típica de pizzería de costa con productos correctos y platos sencillos y sabrosos. A mi gusto el mobiliario está descuidado, ¡pero repetiremos la próxima temporada!

Noé

5/5

Hemos ido varias en los últimos años. Posiblemente sonará absurdo pero es uno de los mejores entrecots a la pimienta que recuerdo. Precio muy competitivo, servicio amable y bastante ágil, cocina típica de pizzería de costa con productos correctos y platos sencillos y sabrosos. A mi gusto el mobiliario está descuidado, ¡pero repetiremos la próxima temporada!

NOÉ

5/5

Hi hem anat varies en els últims anys. Possiblement sonarà absurd però és un dels millors entrecots al pebre que recordo. Preu molt competitiu, servei amable i bastant àgil, cuina típica de pizzeria de costa amb productes correctes i plats senzills i saborosos. Al meu gust el mobiliari està descuidat, però repetirem la propera temporada!

RMA

4/5

Local muy agradable decorado con mucho estilo y sencillez. Muy buen trato por parte del personal, especialmente la encargada de mesa. La comida muy buena, sin mayores pretensiones (especial recomendación las ancas de rana). Book a table now

Maria

4/5

Lloc agradable i acollidor. Les pizzes estaven molt bones però costaven molt de tallar, fins i tot amb el tallador. Per anar a l’estiu està bé!

Maria

4/5

Puesto agradable y acogedor. Las pizzas estaban muy buenas pero costaban mucho cortar, incluso con el cortador. ¡Para ir al verano está bien!

jose

3/5

Pizzas muy normalitas pero no hay mucho más por la zona. El servicio fue correcto. Lo mejor, la terraza para ir con niños es muy agradable.

Rubén

3/5

El lloc i l’ambient està molt bé, però el menjar no està a l'alçada, almenys els cops que hi hem anat. Book a table now

Pili

5/5

Bon lloc per sopar, molt bon ambient, bon servei i bon menjar, a la Terrassa s'hi está molt be.